Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Wejdź na www.youtube.com, aby otrzymać odpowiedź na pytanie jak zatrudnić agencję SEO.

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć rzetelną agencję SEO? Warto kierować się wskazówkami specjalistów.

Google radzi, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak m.in. Rambler, Baidu bądź Yandex, wciąż kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce być widocznym w internecie, musi pracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, na ogół nie jest to realne bez doradztwa fachowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i przygotowało krótki instruktaż, jak znaleźć solidną agencję SEO.

Cechy rzetelnej agencji SEO zdaniem Google

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem w kilku punktach tłumaczy, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia zakładanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola stanu strony i regularną analizę jej statystyk,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza także, że solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, często dającą wymierne efekty zazwyczaj po paru miesiącach działań.