Praktyczne gadżety promocyjne – parasole reklamowe

Gadżety reklamowe to jedna z najwydajniejszych metod kreowania korzystnego wizerunku marki w oczach konsumentów i biznesowych kontrahentów. Nadzwyczaj dobrze w tej funkcji sprawdzają się akcesoria, które wykorzystujemy codziennie – zwłaszcza, jeżeli bywają naprawdę praktyczne. Dlatego właśnie tak wiele przedsiębiorstw do reklamy swoich usług wykorzystuje ołówki, kalkulatory czy torby. Pośród gadżetów promocyjnych coraz powszechniej zamawiane są parasole z nadrukiem – to wszak akcesorium, którego często używa gros osób. Co więcej parasole budzą same dobre asocjacje – głównie te związane z opieką i asekuracją.

Parasole z nadrukiem – rekomendowane przedsiębiorstwom medycznym oraz ubezpieczycielom

Jak wspomnęliśmy we wstępie, parasole kojarzymy przede wszystkim z zabezpieczeniem przed deszczem oraz mającym w tym swoje źródło uczuciem komfortu. Trudno o bardziej pozytywne skojarzenia. Klienci bądź kontrahenci, którzy zostaną obdarowani parasolem, niewątpliwie docenią przesłanie i wyrobią sobie dobre zdanie o danym podmiocie. Z tej przyczyny parasole reklamowe niezmiernie dobrze zdają egzamin w promocji podmiotów, których nadrzędnym celem jest zapewnienie klientom ochrony przed różnorodnymi zagrożeniami. Rzecz jasna, z ich pomocą promują się rozmaite marki, jednak polecane są one w szczególności agencjom ubezpieczeniowym, podmiotom świadczącym usługi medyczne bądź instytucjom finansowym.

Parasole z logo – jak wybrać stosowny typ do promowania firmy?

Aby klient lub kontrahent rzeczywiście był zadowolony z podarowanego parasola, ten musi być solidny. Tym samym wybierając parasole z logo firmowym warto zwrócić uwagę na zwłaszcza ich jakość oraz metodę składania. Ze względu na łatwość ich przenoszenia, idealnym wyborem będą parasole teleskopowe, które łatwo zmieszczą się nawet w niewielkiej torebce.