Promocja

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. […]

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko mieć stronę firmową, ale także zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy regularnie dodawane są do niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno także lekceważyć tzw. link buildingu, a […]

Uzupełnij wizytówkę firmy w Mapach Google o wirtualny spacer

Promocja firmy w Mapach Google to obecnie jeden z obowiązkowych punktów reklamy marki w internecie. Dzięki niej stajemy się widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji konkretną usługę i umożliwia to pozyskanie nowych klientów. Istnieje doskonały sposób, by pośród sporej ilości podobnych przedsiębiorstw w naszym mieście wyróżnić się na Mapach Google i zdystansować konkurentów. Ale […]

Usługi SEO – wybieraj doświadczone agencje

Przedsiębiorstwa i administratorzy witryn internetowych, którzy pragną, by dotrzeć do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie działań na własną rękę. Nie mając rozeznania w kwestii SEO i nie śledząc regularnie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – najważniejsze […]

Pozycjonowanie www w Krakowie – jak dotrzeć do klientów?

Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego do znalezienia potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo pragnie obecnie wybić się w sieci. Naturalnie, samo uruchomienie strony firmowej nie zagwarantuje, że klienci nas znajdą – kluczowa jest wszak widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, które świadczą usługi […]

Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?

Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją, a potem szybko opuszcza nie dokonując zakupu. Jak zatem nie tylko ściągnąć na swoją stronę nowego klienta, ale także zaciekawić […]

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W niniejszym artykule znajdziesz ich omówienie […]

Skład książek

Przed laty odpowiadał za to zecer, obecnie jest przeprowadzany na komputerach. Skład książek nie jest już zajęciem tak długotrwałym, ale wciąż wymaga dużej dokładności, wiedzy dotyczącej rozmaitych zasad oraz ogromnych zdolności. O co w nim dokładnie chodzi? Jakim osobom zlecić takie zlecenia? Skład książek, a narzędzia W sieci dostępnych jest mnóstwo oprogramowania pozwalających na profesjonalny […]

Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym? SEO i marketing

Opisy produktów w sklepie internetowym pełnią bardzo ważną rolę. Czasami mówi się, że zastępują sprzedawcę, ponieważ prezentują produkt i zachęcają klienta, aby go kupił. W artykule wyjaśniamy, jak pisać opisy produktów, aby były skuteczne – zarówno jeśli chodzi o marketing, jak i SEO. Opis produktu – dlaczego jest ważny? Opisy produktów pełnią kluczową rolę w […]

Research słów kluczowych dla e-commerce. Jak dobrać frazy do pozycjonowania sklepu internetowego?

Przygotowując strategię pozycjonowania sklepu internetowego, szczególną uwagę należy zwrócić na research słów kluczowych. Wielu właścicieli e-commerce’ów zadaje sobie pytanie, jak dobrać słowa kluczowe dla sklepu internetowego: czy skupić się na frazach brandowych, generycznych, a może na frazach długiego ogona? Sprawdź, jakie rodzaje fraz warto wykorzystać w pozycjonowaniu sklepów internetowych i które wygenerują wartościowy ruch w […]