Promocja

Strategia pozycjonowania (SEO) – jak ją dobrze przygotować?

Czym właściwie jest strategia SEO? To złożony proces planowania i wdrażania działań optymalizacyjnych w celu poprawy pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Wymaga zidentyfikowania słabych i mocnych stron witryny, wskazania kierunku dalszego rozwoju oraz oceny dotychczasowych postępów. Stworzenie planu SEO umożliwia więc szybsze reagowanie na ewentualne błędy i niesatysfakcjonujące wyniki. W dłuższej perspektywie pozwala […]

Jak stworzyć skuteczną reklamę dla małej firmy?

Masz małą firmę i zastanawiasz się, jak dotrzeć do większej ilości klientów? Sprawdź, jakie niedrogie i skuteczne działania marketingowe mogą okazać się przydatne w Twoim biznesie! Działania marketingowe w małej firmie: co zrobić, żeby były skuteczne? Niezależnie od tego, czy mowa o działaniach marketingowych w małej, średniej, czy dużej firmie – zawsze należy zacząć od […]

Cennik pozycjonowania stron

Poznaj koszty usług SEO Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży. Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1000 zł do 3000 zł netto miesięcznie. Powyżej 3 tys. […]

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. […]

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko mieć stronę firmową, ale także zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy regularnie dodawane są do niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno także lekceważyć tzw. link buildingu, a […]

Uzupełnij wizytówkę firmy w Mapach Google o wirtualny spacer

Promocja firmy w Mapach Google to obecnie jeden z obowiązkowych punktów reklamy marki w internecie. Dzięki niej stajemy się widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji konkretną usługę i umożliwia to pozyskanie nowych klientów. Istnieje doskonały sposób, by pośród sporej ilości podobnych przedsiębiorstw w naszym mieście wyróżnić się na Mapach Google i zdystansować konkurentów. Ale […]

Usługi SEO – wybieraj doświadczone agencje

Przedsiębiorstwa i administratorzy witryn internetowych, którzy pragną, by dotrzeć do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie działań na własną rękę. Nie mając rozeznania w kwestii SEO i nie śledząc regularnie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – najważniejsze […]

Pozycjonowanie www w Krakowie – jak dotrzeć do klientów?

Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego do znalezienia potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo pragnie obecnie wybić się w sieci. Naturalnie, samo uruchomienie strony firmowej nie zagwarantuje, że klienci nas znajdą – kluczowa jest wszak widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, które świadczą usługi […]

Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?

Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją, a potem szybko opuszcza nie dokonując zakupu. Jak zatem nie tylko ściągnąć na swoją stronę nowego klienta, ale także zaciekawić […]

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W niniejszym artykule znajdziesz ich omówienie […]