Internetowe strony

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko mieć stronę firmową, ale także zatroszczyć się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony oraz to czy regularnie dodawane są do niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno także lekceważyć tzw. link buildingu, a […]

Czy warto czytać blogi o zdrowiu i zdrowym stylu życia?

W sieci można niesłychanie szybko zdobyć informacje na każdy temat. Internauci upodobali sobie zwłaszcza odpytywanie wyszukiwarki Google o sprawy zdrowotne, częstokroć wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o konsultacji ze specjalistą długim surfowaniem po sieci w celu odszukania na własną rękę rozwiązania problemu. Ale czy to mądry sposób korzystania z informacji dostępnych na stronach o zdrowym stylu […]

Portal o ciekawych wydarzeniach i atrakcjach w Małopolsce

Pomimo, że Małopolska to jedno z najmniejszych województw w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, toteż nieraz ciężko znaleźć coś dla siebie w setkach informacji o bieżących imprezach kulturalnych czy sportowych oraz najciekawszych zabytkach w Małopolsce. Skąd czerpać kompleksowe informacje […]

Co to są meta tagi i które z nich mogą wpływać na pozycje strony?

Hasło “meta tag” lub – w spolszczonej wersji – “znacznik meta” niewiele mówi osobom, które nie są web developerami lub specjalistami w jakikolwiek sposób związanymi z branżą SEO. Tymczasem meta tagi są ważnym elementem kodu stron internetowych, który niestety często pozostaje zaniedbany, niewykorzystany lub niezoptymalizowany. W niektórych przypadkach może się to przełożyć na niższe pozycje […]

Kobieta w Krakowie – interesujące artykuły dla mieszkanek Małopolski

Stolica Małopolski to miasto pełne zabytków rokrocznie przywabiające setki tysięcy turystów. Z myślą o nich postawiono masę stron internetowych, których założeniem jest ułatwienie nawigacji po tej miejscowości ludziom nie będącym ich rezydentami. A gdzie informacji o Krakowie mają szukać jego mieszkańcami, a zwłaszcza kobiety? Przecież lokalsi poszukują nie tylko wiadomości dotyczących atrakcji swego miejsca zamieszkania, […]

Pozycjonowanie www w Krakowie – jak dotrzeć do klientów?

Ogólna dostępność internetu oraz łatwość korzystania z niego do znalezienia potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo pragnie obecnie wybić się w sieci. Naturalnie, samo uruchomienie strony firmowej nie zagwarantuje, że klienci nas znajdą – kluczowa jest wszak widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Wiele mniejszych firm, które świadczą usługi […]

Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?

Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją, a potem szybko opuszcza nie dokonując zakupu. Jak zatem nie tylko ściągnąć na swoją stronę nowego klienta, ale także zaciekawić […]

Nie narażaj strony na wirusy i ataki hakerskie – o utrzymaniu WordPress

WordPress, który powstał przede wszystkim jako platforma blogowa, w mgnieniu oka stał się niezwykle rozpowszechnionym CMS-em. Dzięki temu, iż łatwo można przyswoić sobie podstawy jego obsługi, a zarazem jest niezwykle szybki, korzysta się z niego współcześnie do projektowania sklepów internetowych oraz wymyślnych stron. Jednakże ten system zarządzania treścią bywa przyczyną niemiłych sytuacji, z tej przyczyny […]

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W niniejszym artykule znajdziesz ich omówienie […]

Audyt SEO wykaże problemy Twojej strony internetowej

Audyt – jak wskazuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – to sprawdzenie spółki, firmy bądź przedsiębiorstwa pod kątem przeróżnych czynników, między innymi finansowych i organizacyjnych, a także analiza możliwości przyszłego rozwoju. Co, mając na uwadze powyższą definicję, oznacza zatem audyt SEO? Jest to dogłębna analiza strony www, sprawdzająca przeróżne jej aspekty, jak tytuły i […]